זן השבוע: כרמל (Carmel)


כרמל T20\C4 מבית פארמוקן תופס מקום דומיננטי בשוק הקנאביס הרפואי בישראל השבוע. אם לא פגשתם את כרמל עד כה, הכירו גרסה מחוזקת של הזן ההיברידי המקומי שיסייע לכם להתעורר, לתפקד וגם להירדם. 

תהילתו של זן כרמל מבית פארמוקן הולכת עד לראשית ימי הקנאביס הרפואי בישראל. השבוע, גרסת T20\C4 של כרמל המקומי תפסה מקום יפה בין מקבץ התפרחות המיובאות בקטגוריה עתירת ה-THC. הכרמל הוא זן היברידי, כלומר החלוקה בין סאטיבה לאינדיקה במפרט הגנטי שלו כמעט זהה והוא מומלץ לשימוש יום ולילה. לכרמל יש השפעה מעוררת שעוזרת לריכוז, מפיגה לחץ, וגם מגבירה את התיאבון.

גנטיקה ייחודית ומטופחת

מלאכת טיפוח בת שני עשורים פיסלה מהגנטיקה של הכרמל זן עם נראות, השפעה, טעם וארומה אחידים ונחשקים שהופכים את התפרחות למוכרות, ואהודות במיוחד. מטופלים מדווחים על טעמים פירותיים מתקתקים-חמצמצים וכמו כן על השפעה חזקה מאוד, גם ביחס לשאר השחקנים בקטגוריה העצמתית.

כרמל מומלץ למצבי תשישות ולטיפול בבעיות במערכת העיכול. מטופלים מנוסים שבוחרים במוצר באופן קבוע מעידים שהשבחת הזן ההיברידי נעשתה בצורה טובה. ובמהלך הצריכה מורגשת השפעת סאטיבה מעוררת, לצד רוגע ושקט הניכר יותר בגנטיקות של זני אינדיקה. 

לסיכום

כרמל T20\C4 הוא גרסה מחוזקת, מאוזנת ועוצמתית של כרמל T15\C3. באצוות אוגוסט נמדדו 18.8% THC בגרסה עתירת ה-THC של הזן. ההיברידי הפופולרי מבית פארמוקן מצליח לספק את העירנות הצפויה מזן סאטיבה ואת שיכוך הכאבים והרוגע הנדרש מאינדיקה. בזכות תכונות אלה, מטופלים חדשים ומנוסים כאחד ממליצים על האיזון שזן זה מצליח להביא להם.

רוצים לנסות את כרמל T20\C4? לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן