חוות דעת על מוצרי קנאביס

קנאביס רפואי חוות דעת
קבלת ההחלטות בכל הקשור לרכישה ולהזמנת מוצרי קנאביס רפואי במשלוח מושפעת מאד על ידי חוות הדעת וביקורות של צרכנים ומשתמשים אחרים. חוות דעת מסייעות לנו להבין עד כמה המוצר שאנו רוכשים מתאים ועונה לצרכים שלנו.

כתיבת חוות דעת על מוצרי קנאביס רפואי חשובה במיוחד בשל חוסר האחידות הקיים בין המוצרים השונים וההשפעה השונה על כל אחד, בנוסף למחסור במחקר אמיתי ומקיף על השפעות המוצרים השונים. קיימים כמה גורמים שמשפיעים על ההחלטה של צרכן האם לרכוש מוצר קנאביס כזה או אחר:

השפעה

ההשפעה המתקבלת היא הדבר החשוב ביותר ומטרת השימוש במוצר. לצרכן מסוים, מוצר אחד עשוי לסייע בסימפטום מסוים – ואילו אצל אחר לא תתקבל כל השפעה, עם זאת קיימים מוצרי קנאביס או זנים דומיננטיים שמשתמשים רבים מדווחים על השפעה זהה ואחידה שמתקבלת לאחר השימוש בהם.

חוות דעת והמלצות של צרכנים אחרים על ההשפעה שהתקבלה משימוש במוצר יכולה לסייע לכם להבין האם מדובר במוצר שיכול להתאים לכם.

טעם וריח

מוצרי קנאביס מיוצרים מחלקי צמח שעשויים להשאיר עקבות טעם שחלק מהצרכנים לא יאהבו, לעומת אלו שיאהבו את הטעם הדומיננטי של הקנאביס. שמני קנאביס רפואי על בסיס שמן זית עשויים לגרום לצרבת אצל חלק מהצרכנים ואצל אחרים תתאים לשימוש על סלט או מוצרי מאכל.

תפרחות קנאביס עשירות בריח ובארומה שמשתנה בהתאם לזן, לשיטת הגידול ולגורמים נוספים שמשפיעים על הטעם הסופי שמתקבל. עבור צרכנים ומטופלים רבים טעם וריח הם פרמטרים חשובים ביותר בעת בחירת המוצר שלהם – חוות דעת על מוצרי קנאביס של צרכנים אחרים יספקו לכם מידע בסיסי לגבי הטעם של המוצר.

מראה

למראה הסופי של מוצר הקנאביס יש השפעה משמעותית על רכישתו. כאשר מדובר בתפרחות, המראה הסופי מעיד על איכות תהליך הטיפוח והעיבוד. במקרים רבים צרכנים עשויים לוותר על תפרחות שמכילות כמות גדולה של עלים או שמראה התפרחות יהיה דליל מדי. חלק מהצרכנים יעדיפו תפרחות גדולות ושמנמנות ואחרים יעדיפו אותם קטנות ודחוסות.

אם עד היום תפרחות ומוצרי הקנאביס היו נמכרים באריזות אלומיניום עם מידע ונתונים בסיסים בלבד – כיום חברות הקנאביס דואגות למתג היטב את האריזות ולהנגיש מידע נוסף והוראות שימוש על אריזת המוצר, על מנת ליצור בידול ממוצרים אחרים על המדף.

מותג

ההחלטה הצרכנית של רכישה, מושפעת מאד משיוך המוצר למותג כזה או אחר. ישנן חברות קנאביס שמחזיקות במוניטין ובמידע רב מפעילות קודמת על ייצור והתאמה של מוצרים למטופלים. חברות אלו עשויות לקבל יתרון גם בשוק הקנאביס של בתי המרקחת על פני חברות חדשות ולא מוכרות.

חברות רבות משקיעות בתהליכי יצור קפדניים והשבחת איכות המוצר אך מזניחות את הקשר עם המטופל. בחלק מהחברות לא ניתן למצוא מידע באתר האינטרנט על המוצרים, ואילו באחרות שירות הלקוחות ואיכות ההדרכה לא מספקים.

“טוב שם טוב משמן טוב”

חוות דעת על מוצרי קנאביס

במקרים רבים, חוות דעת של משתמש אחר במוצר הקנאביס תוכל לסייע לכם להבין את מידת ההתאמה של המוצר עבורכם. הקפידו לכתוב חוות דעת בקנאליסט מרקט על מוצר שהתנסיתם בו ולפרט על ההשפעה, המראה והטעם של המוצר כדי לסייע גם לאחרים לקבל את ההחלטה הנכונה עבורם.

התנסיתם במוצר קנאביס מבית מרקחת? הצטרפו לתוכנית הממליצים של קנאליסט וקבלו מאיתנו הטבה מיוחדת

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן