אידוי או עישון?

מטופלי קנאביס רבים בוחרים במכשיר אידוי קנאביס כאמצעי מועדף לצריכה. האידוי צובר פופולריות אצל מטופלים חדשים המעוניינים להימנע מנזקי העישון. קנאליסט מביא לכם 3 סיבות מצוינות לבחור באידוי, וגם, ומה חשוב לדעת לפני שרוכשים מכשיר אידוי (וופורייזר).

מה הוא אידוי קנאביס?

תהליך אידוי הקנאביס מתחיל בחימום של פרח קנאביס או מיצוי לטמפרטורה שהופכת את התרכובות (קנבינואידים וטרפנים) לפעילות ומאדה אותם. לאחר מכן – בדומה לעישון קנאביס, האדים יחד עם החומרים הפעילים עוברים בשאיפה דרך חלל הפה לריאות ומשם למחזור הדם.

אידוי הוא אלטרנטיבה בריאה יותר לעישון שכן הוא מתרחש בטווח טמפרטורה שאינו מאפשר לפרח להישרף ולשחרר זפת וחומרים מסרטנים שנפלטים בתהליך הבעירה. מרבית מכשירי האידוי מיועדים לחימום מוצרי קנאביס מתחת לנקודת הבעירה, בטווח שבין 160 ל-230 מעלות צלזיוס.

בהשוואה לעישון, אידוי קנאביס מגדיל את כמות הקנבינואידים המשתחררים, ולכן עולה גם הפוטנציאל של מיצוי היתרונות הבריאותיים עבור מטופלי קנאביס.

3 יתרונות לאידוי מול עישון

  1. בריאות
    היתרון הבולט והחשוב ביותר באידוי קנאביס כאמור, הוא בהיותו אלטרנטיבה בריאה יותר לעישון. בשונה מתהליך הבעירה שמתרחש בעישון קנאביס – בתהליך האידוי לא משתחררים זפת וחומרים מסרטנים.
  1. דיסקרטיות
    מכשירי אידוי מאפשרים שימוש קל ודיסקרטי בשל היותם קלים ונוחים לנשיאה. הארומה והריח מהאדים עדינים יותר מעשן הג’וינט החריף ומאפשרים שימוש גם במקומות סגורים מבלי למשוך תשומת לב.
  1. נוחות
    קל יותר ללמוד כיצד לאדות קנאביס מאשר ללמוד כיצד לגלגל ולעשן אותו ורוב המכשירים בשוק הנם ניידים, קלים לשימוש ומתאימים לכל כיס או תיק.

 

מה חשוב לדעת לפני שקונים מכשיר אידוי קנאביס?

בשוק קיימים עשרות מוצרי אידוי שונים בהם ניתן לאדות תפרחות או מיצויים. בעת רכישת מכשיר אידוי יש לשים לב למספר פרמטרים שיקבעו מהו המוצר המתאים עבורכם:

ניידות –החליטו האם אתם רוכשים את מכשיר האידוי לצריכה בבית או שהוא אמור להתנייד אתכם בכיס או בתיק.

סוללה – אם אתם ניידים במהלך היום, אתם רוצים מכשיר אידוי בעל סוללה איכותית שתאפשר שימוש במוצר לאורך זמן.

תא חימום – חימום של פרח הקנאביס יכול להתבצע באמצעות מגע ישיר עם הפרח או בהולכת אוויר חם לתוך התא. האפשרות השנייה עדיפה, אם כי לא תמיד זמינה במכשירים ניידים.

תחזוקה נוחה – מכשירי אידוי קנאביס דורשים תחזוקה קבועה, ולכן חשוב שהיא תהיה קלה ומהירה ככל שניתן. בדקו האם מכשירי האידוי שבחרתם מגיע עם סט ניקוי ייעודי.

אמינות – ניתן לרכוש מכשירי אידוי ממותגים לא מוכרים במחירים זולים אך מומלץ להימנע מכך ולהשתמש במכשירים אמינים מחברות המתמחות בכך.

מחיר – טווח המחירים של מכשירי אידוי קנאביס יכול להיות מבלבל ונע בין 150 ₪ ל- 2,500 ₪, בהתאם לטכנולוגיה, למותג ולמאפיינים נוספים כמו צג דיגיטלי, חיבור לאפליקציה, סוללה מוגדלת ועוד. בצעו השוואת מחירים ובדקו חוות דעת, כדי לוודא שהמוצר שבחרתם מתאים עבורכם ושווה את העלות.

הקפידו לרכוש את מכשיר האידוי בבתי המרקחת או בחנויות ייעודיות כדי שתוכלו לקבל שירות ואחריות על המוצר.

 

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן