תפרחות קנאביס T15\C3 הפופולריות

תפרחות קנאביס T15\C3
הרכבנו רשימה שתקל על מטופלי הקנאביס לבחור בתפרחות במינון T15\C3. מטופלים חדשים, מנוסים וכאלה שפשוט מחפשים את המקום הטוב באמצע: הכירו את הזנים המומלצים ביותר, מכל היצרנים בקטגוריית הביניים T15\C3, לפי דירוג ממוצע וביקורות מטופלים.

מאז הרפורמה, המרשמים לתפרחות קנאביס רפואי בישראל מתחלקים לקטגוריות שונות עם ריכוז חומרים פעילים משתנה. כל מטופל מקבל רישיון ובו מותאמת לו קטגוריה לפי דרישותיו השונות. בתוך כל קטגוריה, ישנם מותגים רבים שמתחרים ביניהם עם מוצרים שונים – חלקם מומלצים ומוצלחים יותר. בעזרת הנתונים שאנחנו אוספים מכם – המטופלים, אנו יכולים להרכיב רשימה של התפרחות המוצלחות בכל קטגוריה. 

לאחר סקירה דומה שעשינו בתפרחות ה-T20\C4, נרכז את המידע על קטגוריית הביניים המתונה יותר ה-T15\C3.

קטגוריה זו מאופיינת באחוזי THC שנעים בין 19%-11% ואחוזי CBD שנעים בין 5.5% – 0%. גם כאן, נעבור על תפרחות הקנאביס הרפואי המומלצות ביותר בקטגוריה מבין המותגים שעשו את העבודה הטובה ביותר בעיניכם. ספרו לנו אם עזרנו לכם לבחור.

1. כרמל (סאטיבה) | פארמוקן | 224 ₪

תפרחות כרמל (סאטיבה)

השחקן המוביל מבית פארמוקן בקטגוריה ואחד הזנים המוכרים שלהם מכל הזמנים. לכרמל קיימת השפעה מעוררת שעוזרת לריכוז, מפיגה לחץ ומגבירה תיאבון.

עשורים של טיפוח הגנטיקה המסוימת הזו יצרו זן עם נראות, השפעות, טעמים וארומות אחידים מאוד שהופכים אותו לפופולרי במיוחד. מטופלים מדווחים על טעמים חמצמצים-מתקתקים נעימים והשפעה חזקה מאוד יחסית לקטגוריה.

מראה התפרחות גם הוא מהטובים בישראל עם רמת גימור מצוינת ודחיסות גבוהה. תהליך הטרימינג (הסרת העלים מהתפרחות) מתבצע בעבודת יד. 

 

2. ספיר (סאטיבה) | BCANN בזלת | 236 ₪

ספיר הוא אמנם המתחרה היחיד מקבוצת בזלת אבל הוא לוקח מקום מכובד ומאוד קרוב לפסגת הרשימה. ספיר הוא אחת מתפרחות האינדור מבית BCANN (יחד עם אופל ואמרלד), והזן מקבל ביקורות מעולות ברחבי הרשת כמו בקנאליסט.

מטופלים מדווחים על השפעה מעולה שמייצרת זרמים נעימים בכל הגוף, משפרת מצב רוח, מעוררת אנרגיה ומגיעה מהר. גם הנראות, הטעמים והארומות של תפרחות ספיר מקבלים ביקורות מעולות.

 

3. תבור (אינדיקה) | פארמוקן | 224 ₪

תפרחות קנאביס תבור אינדיקה T15C3

 

פארמוקן לא מפסיקים להפתיע ומוסיפים גם שחקן שייקח את המקום השלישי ברשימה שלנו: תבור. בפשטות, תבור הוא זן T15\C3 שמתאים לשימוש לילה, למצבי דיכאון, אינסומניה, מיגרנות וכאבים כרוניים. בקטן יותר, לתבור יש משהו עוצמתי – מטופלים מדווחים על השפעה ארוכה המתקבלת בדרך כלל מתפרחות T20. כמו כן, מטופלים מדווחים כמו כן על טעמים וארומות משובחים. עוד זן מוצלח מבית פארמוקן.

 

4. מגידו (אינדיקה) | פארמוקן | 239 ₪

תפרחות מגידו אינדיקה

אם לא הכרתם אותו עד כה ואתם משתמשים בקנאביס רפואי – הגיע הזמן להכיר. מגידו הוא אחד מזני הדגל של פארמוקן ושל הקנאביס הרפואי בישראל בכלל.

גרסת ה-T15\C3 שנוצרה בעקבות הרפורמה מתונה יותר ממגידו של פעם, אך האינדיקה עדיין צוברת אינספור ביקורות מעולות מהמטופלים בכל פורום מבחינת טעמים, ארומות והשפעה. הזן מתאים לשימוש לילי: הוא מרגיע, משרה תחושת אופוריה, מנמנם את הגוף ומעורר את התיאבון. גאווה אמיתית כחול-לבן. 

 

5. ג’רוזליים (סאטיבה) | פארמוקן | 224 ₪

תפרחות קנאביס ג’רוזלם סאטיבה T15C3

 

פארמוקן חוזרים ומצרפים לרשימה עוד שחקן מקומי, ג’רוזליים: סאטיבה מרגיעה שמשרה אופוריה ומנמנמת.

התפרחת מתאימה לטיפול בנדודי שינה, מתחים נפשיים, פוסט טראומה, חרדות והלם קרב. הגולשים שלנו מדווחים על טעמים פירותיים, תפרחות דחוסה ונעימה למראה ומגע והשפעה מורגשת ומלטפת. 

 

6. Stable KK (אינדיקה) | בטר | 260 ₪

ממשיכים למקום השישי עם עוד זן של בטר: קירה קוש (Kira Kush), או בשמו הרשמי: Stable KK.

האינדיקה המדוברת מסייעת בהקלה עם כאבים, מעוררת תיאבון ומרגיעה את הגוף והנפש. יש לתפרחת טעם פירותי, מעושן וחמצמץ. מטופלים מדווחים שהזן מאוד מאוזן מבחינת שילוב סאטיבה ואינדיקה, ואינו מעודד שינה כצפוי מאינדיקות דומיננטיות בד”כ.  כמו כן לזן זה יש טעם חזק וניחוח חמצמץ ייחודי.

 

7. Active LK (סאטיבה) | בטר | 260 ₪

תפרחות LK

לולי קוש (Lolly Kush), או Active LK של בטר מגיע למקום השביעי ברשימת הזנים המומלצים בקטגוריית ה-T15\C3.

הזן מאופיין בתפרחת אוורירית בעלת טעם לימוני חמצמץ. השפעתו מרגיעה ומתאימה לשעות הערב. התפרחות מקבלות ביקורות לכאן ולכאן; מצד אחד מטופלים רבים מדווחים על השפעה מורגשת וארוכת טווח ואף ממליצים לצרוך זן זה בערב למרות שהוא סאטיבה. מצד שני, אנחנו מקבלים גם ביקורות על פרחים שאינם דחוסים מספיק וחוסר סיפוק מהחוויה. הזן מקבל את שמו מזן האינדיקה לולי (Lolly) המאופיין במראה, השפעה, אחוזי חומרים פעילים זהים.

 

8. קנרית T15\C3 (סאטיבה) | קאן10 | 229 ₪

קנרית קנאביס רפואי

הסאטיבה T15\C3 מסדרת קנרית של קאן10 תופסת אצלנו את המקום השמיני. התפרחת מקבלת ביקורות מעולות במערכת קנאליסט – בעיקר בהיבט ההשפעה. סדרת קנרית של קאן10 מגודלת בתנאי IMC-GMP במתקני הגידול של קבוצת שיח.

 

9. ניצן T15\C3 – תכלת (סאטיבה) | שיח | 234 ₪

תפרחות-קנאביס-ניצן-T15C3-סאטיבה

הסאטיבה T15\C3 מסדרת ניצן היא דור ההמשך של זן תכלת המוכר עוד מלפני הרפורמה. לפי ביקורות מטופלים, חברת שיח עשתה עבודה מעולה עם סאטיבה שמסייעת לתפקוד מלא בשעות היום. מטופלים מדווחים גם על ריח מעולה, טעמים טובים וארומות מיוחדות. עם זאת – אנו יש גם לא מעט דיווחים על גימור לא מוקפד ונוכחות גבוהה של עלים.

 

10. מייפל ליף ML (אינדיקה) | טבע אדיר | 250 ₪

תפרחות מייפל ליף

מייפל ליף (Maple Leaf) של טבע אדיר זוכה אצלנו לביקורות מעורבות – תגובות על אצוות ישנות מספרות על השפעה לא מורגשת כל כך ועל העדר טעם או ריח נעימים. עם זאת, תגובות עדכניות יותר מדווחות על תפרחות יפות, דחוסות ואחידות. בנוסף אנו קוראים דיווחים על ארומה וטעם מתקתקים והשפעה חזקה. שווה לבדוק.

למייפל ליף יש שורשים באזור ההינדו-קוש של אפגניסטן, וכמו הרבה זנים מהאזור הזה של העולם גם הוא קיבל את עלי הקנאביס הרחבים והמרשימים ואת ארומת הקטורת המתקתקה. 

 

חביב הקהל

אלסקה (סאטיבה) | תיקון עולם | 250 ₪

אלסקה קנאביס - תיקון עולם

חביב הקהל, או הזן הפופולרי ביותר בקטגוריית תפרחות קנאביס T15\C3 הוא עוד שחקן מפתח ותיק של תיקון עולם: אלסקה.

הסאטיבה הדומיננטית מרגיעה, מעוררת, משרה יצירתיות ומומלצת לשימוש ביום. האצווה האחרונה הגיעה בריכוז נמוך יחסית של 12% THC ולמרות זאת מטופלים מדווחים על חוויה מרוממת והקלה על חרדות, דיכאון ותשישות.

זן זה גם עוזר להפחית כאבים ולהגביר תחושת תיאבון, דבר שהופך אותו לאופציה מעולה לטיפול פליאטיבי בסרטן וקרוהן.

לסיכום

זני הקנאביס T15\C3 המובילים מציגים לנו תמונה מעניינת בעיקר מבחינת החברות המייצרות אותם. ראשית לראשונים: פארמוקן שמחזיקים ארבעה מקומות מתוך עשרה ברשימה שלנו. הרבה מובילים לקטגוריה: מגידו, ג’רוזליים, תבור וכרמל. כולם כאחד זני T15\C3 מעולים שקיבלו מהמטופלים והגולשים בקנאליסט וברחבי הרשת ביקורות מדהימות. ניכר שחברת פארמוקן מתייחסת לזנים אלו בצורה מיוחדת. בנוסף אליהם ראוי לציין גם את חברת בזלת עם ספיר בגידול האינדור (Indoor) המוצלח, את תיקון עולם עם חביב הקהל הנצחי אלסקה, ואת בטר שזכו גם הם בשני מקומות מכובדים ברשימה עם LK ו-KK

לצפייה בכל המוצרים בקטגורית קנאביס T15/C3 ולהזמנה ישירה לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן